Benim ilk gebeliğimde 33.haftada suyum gelmişti bi kaç gün hastanede yatıp sonra da doğum yapmıştım. Herkesin farklı olabilir tabi ama öyle fark edilmeyecek bi şey değildi afedersiniz altınıza yapıp tutamıyorsunuz gibi su geliyordu. Hastaneye gittiğimde de yerimden kalktıkça akmaya devam etti