Eyvz 3 yıl bekledim her adet döneminde Bi umut ettim . Yarın doğum yapacağım . Kilom ve nabiz yüksekliği sebebiyle planlı sezeryan olacağım. Hem heyecanlıyım hem korkuyorum . Rabbım isteyen herkese nasip etsin. Bana öneriniz var mı anneler ?
karaguzelirem_ Merhaba bende kilolu gebe kalanlardanım da kilom yüzünden demişsiniz acaba kaç kilosunuz şuanda? Ve doktorunuzla birlikte mi karar berisiniz sezaryene?
Eyvz karaguzelirem_ 104 kilo ile hamile kaldım. Şu 110 kıloyum . Evet doktorumla beraber karar verdik .
Ozr42 Bende yarın sezeryan olacağım panik ataktan dolayı kendi isteğimle . Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. ❤️ Çok heyecanlı ve gerginim sizde durumlar nasıl ?
Eyvz Ozr42 kafamın içinde ses var . Göz pınarları açık kalıyor sürekli şu sızdiriyor . Sabahı nasıl etcem bilmiyorum . Durup durup eşime sarıyorum. Baya detayl anlattım kusura bakmayın o kadar gerginim
Ozr42 Eyvz emin olun hepimizde var doğum yapacak. İlk defa yaşanıyorsa birde ne olacak nasıl olacak düşünceleri sürekli .Ama evladımıza kavuşma düşüncesini daha ağır bastırın. Ben öyle yapıyorum yapmaya çalışıyorum.Bakalım yarın ola hayrola tabi 😅