Cattu Arkadaşlar benim demirim sınırda düşüktü doktor erken diye vermedi bana takviye ancak şuan 11 haftalık oldum hangi hafta da başlanılıyor geç mi kaldım yoksa bi hafta sonra mı almak gerekiyor
semra2598 Cattu ben 16. Haftada başladım ama o ihtiyaca göre kişiden kişiye değişir doktorunuza danışın.
Cattu Cattu yardımcı olursanız çok sevinirim kan sulandırıcı iğneler haplar folik asitler her şeyi de kullanıyorum bu arada
tugcesakzci Cattu bana 27. Haftada demiri başladı doktorum fakat benim demir depolarım ortalamanın üzerinde doluluktaydı ondan gerek görmedi. Ama sınırda veya düşük olanlarda ilk trimester bittikten sonra başlıyolar çoğunlukla
Tugce-K Cattu bana 15 haftadan sonra 1 gün magnezyumu iç, 1 gün demir ilacını iç. 20. haftadan sonra ikisini de her gün 1’er tane içiceksin dedi. Şuan 16. haftadayım. Dediği gibi 1 gün magnezyumu içiyorum, 1 gün demiri.
semra2598 Cattu düşükten kastın kansızlıkda bende kansızlık yoktu. 12. Haftaya kadar sadece folikasit kullandım 12. Haftada bıraktım. 12. Haftada coladen D vitamini ne başladım . 16. Haftada feramat Demir ilacına başladım. Birde ben düzgün beslenemediğim için devacit verdiler 2 gündür kullanıyorum. Bunların hepsi kişiden kişiye değişir.
Cattu tugcesakzci bende normalde iki hafta sonra kontrolüm de ben geç kalmak istemem bi şeylere sonuçta demirim alt sınırda düşük sayılıyordu erken deyip yollamıştı zamanı ne zman diye merak ettim
Cattu Zeehraaaa bana da doktor erken demişti 9 haftalıkken şuan 11 im normalde de kontrolum iki hafta sonra beklesem mi onu yoksa erken mi gitsem kararsızım sizinki düşük olsa da mi o hafta da başlattı
Zeehraaaa Cattu düşük değildi normalde 16 da başlaniyor zaten çünkü haftalar ilerleyince düşecek orası kesin o yüzden erkenden önlem alınıyor
Cattu semra2598 bendr kan pıhtılaşması var aksine sulandırıcı ilaçlar kullandığım için bende anlamadım demirim alt sınırda çocuğun gelişimini ve etkiler mi diye bi pimpiriklilik olunca sorayım dedim :)
Cattu @“Zeehraaaa”# bendr kan pıhtılaşması var sulandırıcı ilaçlar kullandığım için bende anlamadım demirim alt sınırda çocuğun gelişimini ve etkiler mi diye bi pimpiriklilik olunca sorayım dedim :)
Cattu semra2598 gördü demirim sınırda alt sınırda diye ama dedi erken dokuzuncu hafta da sonra da gel dedi ikili tarama için hem muayene dedi ama ben yaptırmayı düşünmediğim için gitmeyi düşünmüyordum özelde de göründüm o bi ay sonra gel dedi ikisi de bilgi vermeyince
Cattu Tugce-K ben takibini yaptığım o kdr şey varki şuan bile sabah kan iğnesi akşam kan sulandırıcı sabah folik asit sabah akşam progestan :/ riske girmemek için progestan da alıyorum önceden kanamam olmuştu
Asya20203 Cattu ben 12. Haftada başladım demir eksikligi anemim var düşük değildi ama yine de verildi kullaniyorum
Cattu Asya20203 o kanı yüksek olanlarda da oluyor mu acaba benim kanım iyi ama demirim niye alt sınırda bilmiyorum valla
Asya20203 Cattu açıkçası kanım da demirim de normal çıktı ama her an dusebilen bir anemim var 12. Haftada demir ile d vitamini verdi 16. Haftada da magnezyum verdi
Cattu Tugce-K 11 hafta dört gün oldu miyomum var rahim dışında 2 de kimyasal geçirmiştim bide 6. Haftamda bi kanama oldu biraz sonra geçti şükür