tugbamehmetbaki Melegim01 canınızı sıkmayın 20 haftaya kadar doğru düzgün yemek yedim ve su içtim bebeğim beslenmez diye korkuyorum ayrıntılı ultrasonda doktorun bebeği biraz iri bebek dedi
Ozcndln Melegim01 canim hic dert etme ilk 5 hatta 5.5 ay surekli kustum ustune hep kiloda verdim ama simdi 34 haftaligiz bebegim iyi cok sukur biraz zayif ama olsun sagligi yerinde olsunda kilolu olmasada olur sen dikkat et yinede
Ferenaz Benim de hiç bir şey istemiyor canım. Haftalardır annem yemek yapıyor ama bir lokma ağzıma sürmüyorum. Bebek beslenemeyecek diye ödüm kopuyor.
Melegim01 Bende çok korkuyorum bebeğime bir şey olucak die iyi besleyemiyorum yemeklerden tiskindigim icin
Ozcndln Melegim01 Allah'ın izniyle ins hicbisey olmaz canim ama sen yinede doktora soyle belki takviye bi ilac yada bi liste verir yersin hem belki biseyler su an bebek zaten senin depolarindan aliyo henuz 😍😍
Ceren0734 Melegim01 canım bende ozamanlar öyleydim. Çok zorluyodum kendimi yemek için bu sefer sonu kötü bitiyordu. 16 17 haftalarda biraz daha rahatladım 25den sonra epey değişti işler 😂 şimdi 32 aman allahım ne biçim yiyorum oldum 🥺😂