Bence ille de doğumda bişey olur diye düşünmeyin , benim 13. Haftada elime paslı demir battı doktoruma da danışarak haftam erken olmasına rağmen mecburen aşıyı olmak zorunda kaldım. İlk doz Bir hafta baş ve kol ağrısı yaptı ama 2. Dozda hiç yan etkisi olmadı. Yine de Siz bilirsiniz tabi