Kubrakemal 40 +0 haftalık hamileyim bugün nst ye girdim sancı çıkmadı ama karnım taş gibi oluyo adet ağrısı gibi ufaktan ağrılarım var
Sevgitekin 40+5 ı’m benimde nst de bir tane çıkıyor hissetmiyorum sancım yok yarın yatış verdi doktorum 🌸
Sevgitekin Besst valla bacım sabah görücem bende bilmiyorum normali dener olmadı sezaryan sanorım . Bebek kilolu 4 kilo olmuştur ultrasona göre. boyun kısa doğumunla ilgili endişelerim var dedi