aytencelik [silindi] öyle etrafımda kullanan çok yoktu ama sen dahil bir kaç kişi memnunum deyince içim rahatladı 🥰
MelteM2cck aytencelik ben samsung A31 kullanıyorum çok memnunum. Eşim de A21s kullanıyor o da çok memnun. Pes pese aldık hatta
Alan_Yeliz aytencelik redmi not 9 pro kullanıyorum çok memnunum sıfır almıştım üst modelleri çıkmış aklım onlarda ama tlfnum da daha yeni kiyamiyorum🤔😍
aytencelik Alan_Yeliz redmi lerden çok memnun herkes maşallah 😍 hepimiz öyle değil miyiz hep bi üst modeli isteriz 🥹
Alan_Yeliz aytencelik istiyom valla ha hep bu tlfndan gidecem kesin ben çok kullanışlı masallh çok memnunum ben