Kızlar benim safrada taş var iki gündür el ve ayaklarım kaşınıyor ama çok şiddetli değil normalde de cildim kurudur ellerimde deterjanlara bağlı kaşıntı da oluyor yani şuan normal mi safradan mı kaşıntı bilemiyorum. Sizler kolestaz belirtisi neler yaşadınız