Rumeysa51 rapor parası alıyorsunuz sadece, doğum yaptıktan sonra kaç hafta izin kullandıysanız o yatıyor daha sonra kalan izniniz de doğum sonrasına aktarılarak geri kalan parayı yine izniniz bitince alıyorsunuz ya da bazen çalıştığınız yerin muhasebecisinin raporu işlemesine bsğlı değişiyormuş doğum sonrası aylıkta yatabiliyor