Hilalnma Kızlar merhaba 3 gündür yatak döşek yatiyorum böyle bı öksürük ve göğüs ağrısı olamaz karın kaslarim agriyor oksurmekten ve iştahsızlık halsizlik falan devletin aciline gittim EKG çekti ve parol yazdı serum falan yazmadi acaba özel hastanede serum alsam bebeğime bir zararı olur mu 8 haftalık gebeym nasıl atlatacagimi bilmiyorum buhar bil.meuve hiçbisey fayda etmiyor
Serendipity16 Hilalnma haftanız küçük bilemem ama 15. Haftamda çok kötüydüm devlete gittim dediğiniz gibi ilgilenmediler hiç özelde dahiliyeye gittim çok ilgili bi doktor vardı hemen vitaminler ve serum yazdı zaten verdikleri serum parol serum sadece içine vitamin koyuyorlar hasta olunca bağışıklığımız düşüyor enfeksiyonum yükselmişti antibiyotik bile kullandım diğer türlü bu salgın geçmiyor valla 10 gün sürmüştü benim öksürük için doğal öksürük şurubu vermişti özele gidin bence
Esraalic Hilalnma bende devlete acile gittim serum taktılar parol biraz hafifletiyor ama sonradan tekrar başladı vücut ağrısı çok var bende.
Aytnnn Hilalnma bende aynı durumdayim, malesef çok ilaç serum zararlı, kendiliginden geçmesi sıvı çok içmek lazım limonlu su çay, mandalina, ve portakal kaynatıp içiyorum boğazım düzeldi ama grip geçmedi
Aytnnn Esraalic benimde bedenim ayaklarim sızliyordu, bir krem var bilmiyorum sizin ülkede bulunurmu sicak tutuyor surunce 1 güne ağrılarım kesildi, Viyetnam maz
Hilalnma Teşekkür ederim sağolun henüz yeni gebelik olduğu için epey tedirginim zaten doğal şekillerle yenmeye çalışmaya devam edeceğiz başka yapacak bişey yok gibii