Ulku0225- merhabalar, 15+5 im , kahveyi çok severim ama şuan hala midemden asla içemiyorum . Türk kahvesine sadece Dr um izin verdi günde küçük bir fincan
Granül kahveye zehir diyorlar zaten🤐🤐 icmeyiniz , nescafede süt tozlulari önerilmiyor mümkünse hiç icmeyiniz ,