12 den beri belimden kaşığıma vuran bir ağrı var sanki takibime göre 5 dk da bir 6 dk da bir geliyor ama çok sürmüyor rahatlama geliyor 2. Doğumum nasipse ama sanki bunda daha da cahilim sizce doğum sancısı mı ne yapmalıyım arada makatından baskı oluyor büyük abdestim var gibi ama şiddetli değil geçiyor 39+1 bu arada haftam