EsraNefes Bahar_kara 2 testini normal çıkarsa 3 lü istemiyor çoğu doktor benim riskli çıkmıştı nipt testi verdim negatif çıktı sonrasında sadece organ taramaya girdim
hasretsisman Doktorum 3lü test önermedi ikili tarama testinde herhangi bir sorun yoktu dörtlü tarama testi yapıldı 💖🌸