Arzu35 çok şükür sevindm canım kötü bişey çıkmadığına. Üzülme kist hemen hemen her bayanda var. Bende çikolata kisti vardı alt ettim. Arkadaşım polikistik over hastasıydı şuan 8 aylık gebe. Darısı sana olur inşallah. Bu süreçte en büyük şey dua olaacak ümidini yitirme dua et ve asla pes etme😘 rabbim herşeyn zamanını ayarlamş sabret.