Nariye007 Bayanlar merhaba ilk kızıma mecburiyetlikten fatmanaz koydum ikinci kızım olacak gülce ismini çok istiyorum sizce güzel isimmi??
Mesa3333 Nariye007 Nariye007 çok güzel bir isim .Tanıdığım biri koydu o kadar yakıştı ki gerçekten gül gibi bir kız 🧿
Cansucannnnnnnn Nariye007 henüz hamile değilim ama ilerde kızim olursa eşim Gülce koymak istiyor bnce çok tatlı bir isim
Sevda_ege Bende istiyordum ama halamizin adı Gül olunca Gülde karar kıldı sağlıkla gelsinler inşallah 🌹🤲