Kbagci Esrac96 bende zor duruyorum simdiden ayakta ama randevum var hastanede onu bekliyorum o zaman belki liste falan verirler diye
Tugba-ikizler Bende ıkızlere hamıleyım 23 haftalık olduk çok gecıkmeden bende hazırlamayı düşünüyorum ne olur ne olmaz hazırda dursun