Myrtle Elif_49 neye gore deniliyor bilmiyorum ama ilk haftalar kasik agrilarim hep sol taraftandi. Kiz :)
Evremoz Elif_49 ilk haftalarda hep sağdaydi ,ultrason fotoğrafları ,doktorun bebeği görüp izlediği yer vs vs ,20li haftalardan sonra sola geçti. Cinsiyet kız.
petekceee Elif_49 Benim kız 👧 bütün hurafelerin tersi 😂o yüzden ben inanmıyorum bende hepsi ters çıkmıştı
Elifsu25 Elif_49 benim hamile kaldığımdan beri hep sağ kasığım ağrıyor hatta adet olduğum zamanlarda hep sağ kasığımda ağrı olurdu son ultrasona girdiğimde doktorun eline dikkat ettim karnımın soluna doğru aleti tutunca bebek görünüyordu garip valla bende anlamadım sağda görünür diyordum hep 11 haftalığız daha öğrenmedim cinsiyeti🥹
Bceylan Ben bunu sonradan duydum ama ben hep sağ tarafına yattım denk geldi yani bilerek değil 😂 oğlum olacak inşallah
Edaa01 Elif_49 ben inanmıyorum bunlar bence hurafe bebek hangi tarafa yerleşirse doktorumda aynısını söylüyor oglum hep solumdaydı ilk hareketleri fillan büyüyünce hep soldaydı bu hamileligim de aynı soldan hisediyorum ve doktor kız olarak yorumladı