Mavimsii_56 Kızlar Ücretli izindeyken maastan ne kesinti oldu. Benm bi 15 bin yakına kesinti yapmıslar normal mi bu ? İdari izinli sayılıyoruz sadece yemek ve yol parası kesilmesi lazmken cok kesinti olmus benm gibi olan var mı???
denizalismom Mavimsii_56 15 bin kesinti olması imkansız. Sadece yol ve yemek kesilir.başka bişey kesilmiştir bordroya dikkatli bakın Bende kamu da işçiyim. Siz hangi kurumdasınız.
Yasemen06 Mavimsii_56 yıllık izninizi kullanirken mi olmuş bukadar kesinti yol yemek kesilmiştir birde vergiye girmiştir ama yinede fazla gibi kesinti
Mavimsii_56 denizalismom emniyette calısıyorum kesilmis iste digerlerine 36 yatmıs bana da 21 bin yattı bncede bu kadar olmaz yani yarın arayıp soracam neye göre bu kadar kesilmis senn ne kadar kesildi peki
Mavimsii_56 denizalismom aralıgın 14 gününden 8 günü yıllık izin 3 calıısyor gözüküyorum ocagın 14 gününde idare izinli olarak gözüküyorum.
denizalismom Mavimsii_56 yıllık izindeysen yıllık izin paran yatar ayrıyeten. Ama sen yine de bir sor. Ben msb de yim canım.
Mavimsii_56 Yasemen06 iste sadece 8 gün yıllık izin diger günler idari izindeyim 32. De ayrıldım gitmedim bncede cok olmus nerden baksan yarı yarıya gitmis yani
denizalismom Mavimsii_56 bizim kurumda yıllık izne ayrılınca kaç günse o kadar günün ücreti yatıyor. Geri kalan çalıştığın gün kadar yatıyor. Siz puantörünüzle görüşün yarın.
denizalismom Mavimsii_56 her kurum ve her sözleşme farklı. Siz bi görüşün durumu anlatın sizi bilgilendirirler.