melekcalis İlk gebeliğim ve Benim karnım büyümedi kızlar bazen çok şiş duruyor bazen de hiç yokmuş gibi duruyor bu normalmi sizce yoksa 4. Aydan sonra karnın çıkması gerekmiyormu?? Sizinki kaç aylıkken çıkmaya başladı
ipekkus melekcalis canım ben 27 haftaligim daha yeni çıktı karnım iç karnin geniş olabilir 4 aylik iken benim de yoktu göbek bebek iyi çok şükür 🤗
amayinedeiyiilerledim melekcalis benimde öyle. Hamile gibi değilsin deyip duruyorlar. Anca ama yavaş büyürse az çatlar😁 18+1