Irade_2021 inanın hiç bilmiyorum geçer mi inşallah geçmiyordur. Cildiye doktoru bana düşüğe sebep olabiliyor demişti o zaman daha bekardım.Hamilelikte de yine gittiğimde aynı şeyi söyledi. Böyle bir riskim de oldu maalesef ama onunla ne kadar ilgisi vardır bilmiyorum. Benim stres ten üzüntüden tekrarlıyor bu hastalık stres yapmamaya calısın ve tedavisini olun derim.