Herkese merhabalar.28.haftasında şeker yüklemesinden sonra açlık kan şekeri takibine alındım 90ın altında olması gerekiyormus bende hep üstünde.Az önce doktora bildirdim ve bana zararı olduğunu ve insülin kullanmıyor musun diye sordu.basina gelen var mı insülin başlarsa bana kullanınız varmı