melekcalis Hanımlar ilk gebeliğim ,4 aylık hamileyim ama karnım çıkmamış. Bazen çok şişiyor bazen yok oluyor resmen. Bunun sebebi nedir acaba yaşıyan varmı daha önce
Boncukk123 melekcalis 4 aylıkken dısardan cok belli olmuyordu benim ama evde pijamayla bariz belliydi 5 aylık olduk hamd olsun ister istemez insanın yürüyüşü bile degısıyor dısardan da belli oluyor artık gaz şişkinlikten dolayı bi karın şişip bi inebilir ama herkesin de çıkmıyor 4.ayında canım 8 aylık olup 4 aylık gözüken de var bünyeden bünyeye degısıyor
Mervenr00 melekcalis bende 16+2yim karnım biraz çıktı ama dışarıdan bakıldığında hâlâ belli olmuyor hamile olduğum. Bu ikinci gebeliğim ilkinde bu haftalardayken karnım baya çıkmıştı şuankinin 2 katıydı😂
Duygu9604 @melekcalis 3 aylığım çok hafif var ama dışardan belli olmuyor şey diyorlar genelde , kız bebek 5. Aydan sonra belli etmeye başlarmış karnı erkek bebek 3. Aydan kızdır belki :) cinsiyet belli mi
Mervenr00 Duygu9604 benim ilk bebeğim kızdı 15.haftamda karnım aşırı belli oluyordu şimdi de Allah izin verirse oğlum olucak 16+2yiz karnım çok az var sanırım bebekle ilgili durum cinsiyettn kaynaklı olduğunu sanmıyorum ama dediğiniz gibi de olabilir tabiki☺️
Mervenr00 Duygu9604 evet tabi olabilir ama her hamilelikte karın başka şekilleniyor bu tecrübeli sabit yaşadım😂