brgzlkdn1 Normalde düzenli olarak regl görüyorum ilk kez gecikme yaşadım evlendim evleneli. Kan testi verdim dün fakat Beta değerim 02200 çıktı. Kafam karışık acaba geç döllenme yaşanma durumu vs var mı