31 ıncı haftada karnım ağrıyor diye acıle gtmıstım doktorum sorun yok normal artık demıstı baskı yapınca oluyormuş sanırım ama 2 gündür kasıklarım karnım yine çok ağrıyor gaz sancım var gbı ama gaz çıkmıyor karnım batıyor yine gtmek ıstemıyorum aynı şey der diye napıyım bılemedım yatıyorum kalkınca ağrıyor