Tugce_7 Herkese merhaba. Hepimiz biliyoruz şuan yeni bi salgın var ve nerdeyse üç haftadır atlatamadım sürekli ama sürekli öksürüyorum artık kasıklarım ağrımaya başladı öksürmekten bebeğe bi zararı olur mu diye korkuyorum 🥺
iremnur_17 Tugce_7 aynıyım 1 aydan fazla oldu antibiyotik kullandım tekrarladı yine çok kötüyüm bronşite çevirmiş öksürmekten karnım kasılıyor sancı 30larda çıkıyor normal korkma dediler
Tugce_7 iremnur_17 gerçekten öyle böyle bi öksürmek değil nasıl bir hastalık bu anlamadım Allah korusun yavrularımızı 🥹