KzbnAlpaslan Kızlar bikac gündür kasılmalarim çok vardı dün de acile gittim nst de baya 37 lere falan çıktı ama doktor tam bakmadı bile stajerler vardı bu durumu yaşayan var mı bebeğin başı da aşağıdaymis erken doğumu falan tetkler mi bu durumlar
umrumdadegil KzbnAlpaslan kendi doktoruna git mutlaka canım haftan daha erken ilaç başlatır durdurmak için
KzbnAlpaslan umrumdadegil işte belirli bir doktorumda yok devlete gidince denk gelmiyor her zaman doktor polikliniğine git ben bilemem dedi bakmadı bile
umrumdadegil KzbnAlpaslan ya gerçekten anlamıyorum devlet hastanelerini ya çoğu zaman insan yerine koymuyorlar sancın varsa önlem alınmalı şuan haftan küçük özele gidebiliyor musun imkanın var mı
KzbnAlpaslan umrumdadegil Çarşamba günü zaten kontorol randevusu almıştım anam devlette de randevu bulmak zor herkes hamile
umrumdadegil KzbnAlpaslan bütün bölümler zor ya bende dahiliyeye bulmaya çalışıyorum ama yok en erken 15 gün sonraya var🤦🏻♀️