Bence de pozitif gibi duruyor normalde hızlı gebelik testi daha hassas oluyor ama belki bozuk olabilir belki de digeri daha hassastır. Ama belki de pozitif gösteren bozuk da olabilir inşallah güzel bir sonuc olur sizin için biraz zor ama en iyisi birkac gün daha bekleyip sonra kan verin.. ben de bekliyorum henuz adet olmadim siz gibi birkac gun bekleyeceğim