Wldm Merhaba arkadaşlar dün doktora gittim 5+3 günlük dedi ama keseyim göremedi böyle bi durum başınıza geldimi
tuzlulimoon Wldm merhaba benimde 5.haftada görülmemişti yağ dokusu fazla olduğundan görünmüyo olabilir demişti biraz göbüşüm vardı🤭 bu hafta içi muhtemelen görünür🤲🏻💕
Yenigebe12 Bende 6.haftamda gittim görünmedi bende sabrettim dayandım 8.ci haftada garanti olsun diye gittim göründü doktorum geç döllenme dedi o yüzden görünmemiş çok normal🌸