Normalde ben adetime 1 hafta kala bu belirtileri yasardim ama hamile kaldgmi bilmiyordum ve bu belirtilerin hicbirini yasamadim adet zamanimmi degil acaba diye bakiyordum hep. Adet zamanimdan 3 gun gectikten sonra test yaptim negativ cikti gecikti sandim 7.gunde test yaptgimda hamile oldugumu ogrendim.