Gulaydemircan07 Baysalcennet ben yapmak istedim ama doktorum önermedi zaten ilk sezaryan dedi zarar görürsün normalde belki dedi ıķınırken dikiş yerlerin açılma olabilir dedi bende ztn normal doğum istemiyorum sezaryan olcak bence ilk sezaryan olduysa tekrar sezaryan olun derim
Tuba04 Gulaydemircan07 normal doğum yaptım sağlık açısından diyeceğim yok normal doğuma ama diğer türlü gerçekten abarttıkları kadar güzel bir doğum şekli olduğunu düşünmüyorum normal doğumun .Sonrası bile zor
Baysalcennet Tuba04 Sezeyanın zorluğunu gördüm çünkü belki benim bünyem den kaynaklı bilemem Birde normal doğumuda yaşamak istemem Bilmiyorum ki 2018 de doğum yaptım üzerinden zaman geçti ama kararsızım
Gulaydemircan07 Tuba04 her iki doğumda zor ya ben ilk kızımı sezaryan oldum şuan 30 haftalik hamileyim normal dogum önerilmedi ztn sezaryan olduktan sonra normal dogum istemem kendi sezaryan dikişlerim suan acıyor degisik ya herkeze hayırlı doğum nasip etsn
Baysalcennet Arkadaşlar ben kendimi bir şeye odaklamıcam bu sefer ilk belki normal o güDen olmadı bilemem o zaman neyi gösterir ama hangisi hayırlısı olucaksa hepiniz için o olsun ama merak ettim