joker35 endişe etme sakın. Stres de yapma. İlaç vermiştir doktorun düzenli kullan ilacını da. Tuvalet dışında fazla kalma ayağa hastanedesin zaten. Dua et bol bol. Allahın izniyle sağsaglim kucağına al bebeğini inşallah canım. Rabbim bebeğini de seni de korusun 💜💜