Muczem222 Arkadaşlar ben 32+2 deyim ve özellikle sabahları kasiklarima kramp giriyor gibi hissediyorum anlık oluyor bir iki saniye sonra geçiyor normalmidir ya yada bir problem mi vardır
Altunkaya_44 Muczem222 bende 31+5 deyim bendede oluyo kasık ve karnimda kısa sürüyo doktor normal rahim doguma hazirlaniyo yavaş yavaş dedi bu daha hazırlıgin başıysa ilerisini düşünemiyorum
deryaa_milena Muczem222 kontrole gidince idrar tahlili yaptırabilirsiniz benim de ağrılarım oluyor dün tahlil verdim enfeksiyon varmış doktor ilaç yazdı ağrı ondan kaynaklı olabilir dedi tek kullanımlık bi ilaç içicem 2 hafta sonra geçmezse ilaç kullanmaya başlayacağım
Sema3425 Altunkaya_44 ben 29 haftamdayim magnezyum falanda kullanıyorum nasılsın oluyor anlamadım yani sabahları sol kasiklarima 2 gundur kramplar giriyor gerçi bebek doğum kanalında olmasada basi aşağı çok idrara cikarsin dedi doktorum
Altunkaya_44 Sema3425 benim bebeğimde başı asagidaydi en son gitigimde , oluyomus ama zamanla ilaç kulanmaya bakmiyo inşallah en kolay en rahat şekilde geçiririz kalan zamanlarida