Kızlar bugün 14 haftalık hamileyim kendimi düşünmeden alikoyamiyorum sanki beegime bsiey oldu düşüncesi hiç aklımdan çıkmıyor midem bulanmasa hemen kafamda kuruntu yapıyorum biterim agrisia hemen kötü şey aklıma geliyor ve bu düşünceden çıkmak istiyorum artık hicbiywrim agrimasa yinede korkuyorum bizyemi oldu diye benimgibi olan varmı aranızda yarin kontrol var bide sürekli hastaneye kontrol olmaya gitmek istiyorum