Ecem0707 Arkadaşlar ben bu ayın 2 sinde ilaçlı rahîm filmi çektirdim 12 gün oldu ve bende baş dönmesi mide bulantısı kol uyuşmazlığı başladı normal mi bu ilaçlı rahîm filmi çektirip böyle olan var mı
Efnanefnan Ecem0707 yok canım böyle yan etki olmaz birde olsa bile hemen olurdu 12 gün olmuş seninki başka bir durumdur doktora gjt