reinamm bence de katılıyorum sana şimdi bir kaç kişi onun bebeğinin gramından fazla söyleyecek bu kez benim bebeğim niye az kilolu diye takacak kafaya 36 haftadayım doktor 2700 dedi 36 haftalıklarla alakalı bir postta herkes söylüyordu bazıları 3 kilodan fazla söylüyordu ben kendime dert etmedim şahsen neden çünkü doktor gayet iyi dedi bu arkadaş için demiyorum ama bazıları doktor iyi dese de burda sorup buradaki insanlara inanıp kendini strese sokuyor ya deli oluyorum