Benim de oğlum var, ikinci gebeliğim şu an. Kendimi herhangi bir şeye şartlandırmıyorum. İnsan tabi ki kızım da olsun istiyor ama erkek olursa da hiç ama hiç üzülmem.
Çünkü önemli olan sağlıklı, hayırlı evlat olması. Onun dışında benimkiler arasında 10 yaş olacağı için belki çok önemi olmayacak ama erkek çocukla kız çocuğun paylaşımı, oyun oynaması vs çok fazla olmuyor maalesef. Yaş aralığı çok fazla olmazsa ikinci de erkek olursa daha iyi anlaşırlar, oynarlar.
Bir de hamile kalana kadar cinsiyeti kız/erkek olsun diye dua edilebilir, hayal kurulabilir. Ama bebek ana rahmine düştükten sonra yapmamak gerekiyormuş. Çünkü bebek bunun travması ile doğabiliyor ve ileriki hayatında cinsiyet karmaşası yaşayabiliyormuş.