aysenuryusuf Kızlar 37 hafta oldum ama çok fena boğaz ağrısı ve ciğerlerim acıyor hamileyken ilaç veriyolar mı acile gitsek ne yapmak gerekiyor bebeğe geçmesinden çok korkuyorum
Nur5516 aysenuryusuf en fazla parol serum takarlar canım yinede git rahatlarsın duruma göre antibiyotik verir
Gul-A aysenuryusuf bende aynı durumdayım haftamızda aynı serum taktılar bana ama doğal çözümlerle gecmesini saglayın benim gecmedi hala devam ediyor ama yapıcak birsey yok ilac olarak kullanabılecegımız tek sey parol
Hilaldabaan aysenuryusuf Bana doktorum antibiyotik verdi valla bende çok hastaydım ama öksürüğüm hala devam ediyor bir hafta oldu
nurpinar Bende aynı durumdayım 36+1 her öksürdüğümde ciğerlerim batıyor ve bebeğim napıyor acaba diyorum sürekli, ballı sıcak sütten başka birşey de içemiyorum ancak o biraz yumuşatıyor biraz sonra yine aynı :( napabiliriz ki ya
aysenuryusuf nurpinar bi tanıdığım doğum yaptı bebeği küvöze alındı ciğerlerinde enfeksiyon çıkmış anne grip felan olduğu için bende ondan korkuyorum doğumum yakın pazartesi kontrolüm var ama aşırı korkuyorum bebeğe geçer diye acilde felan parol harici bişey yapsalar keşke 🥺
Gulcehir Ben 29. Haftadayim dünden beri kemiklerim kırılacak gibi nefes alamıyorum başım yataktan kalkmıyor muhtemelen gribim işte atesimde çıkınca korktum sürüne sürüne acile gittim parol ic dedi yapmıyorlar yani bir şey sıcak suyun içine bulduğunu at ic dinlen hiç yorulma hastaneye kadar doğumun yakın zaten korkma ateslenmedigin sürece
aysenuryusuf Nur5516 dimi en fazla parol takarlar inşallah bebeğe geçmez ya tam da son haftalarda olunca çok korkuyo insan
Pelinpelin Aynı durumdayız canım sadece haftamız farklı 33 teyiz biz ,zencefil limon sıcaksu yapıyorum,ıhlamur ,bide ateşim olacak gibi hissedersem parol içiyorum nadiren ,sıcak duş da burunlarımı açıyor ancak bu kadar yapabiliyoruz He bide bol bol su
Gulcehir Siyahgul gebelik haftası doğuma yakınsa doğumun kolaylasmasi adına ada çayı ve hurma öneriliyor
Kevserergullll Şuan 15 haftalık hamileyim bende grip olmuşum fena boğazımda kuruluk öksürük var hastaneye gitmedim evde dinlenip sıcak şeyler içiyorum ama bebek daha küçük olduğu için ona bişey olmaz demi kızlar
aysenuryusuf Hilaldabaan bende gittim antibiyotik verdi doktorum dediğiniz gibi ama hala geçmedi tabi