Aslında bu rahîm açılması kişiden kişiye değişiyor. Şöyleki kimisinin nisanı gelince açılması 3-4 cami bulabiliyor. Kimisinin ise nişanı geldikten günler snr doğumu başlıyor. O yüzden benim fikrim nişan gelince bı hastaneye gidip gidişata bakmanız. Ztn verilen bilgilere göre hareket edersiniz. Yani açılmaya göre hastanede kalır yada eve gelir sancinizi beklersiniz. Rabbim hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah ☺️🤗🥰🥰