Arkadaşlar dun gece az kalsın doğuma alınıyordum tansıyonum ilk 15 10 çıktı doktora yazdım hemen hastaneye gecın dedı hastanede 17 11 çıktı bekledık ıdrar kan nst ye gırdım bı de çok dua ettım tansıyonum düştü çok şükür ıdrarda bısey çıkmadı sızden ricam nolur bırbırımıze dua edelım ben çok korktum çok ağladım