nuraysrhn Ağzım sürekli kuru kuru oluor şekeerimmi war acaba neye göre anlaşılır 20+3 haftadayım ne zamn ölcüm yapılacak saglik ocagi gidip normal kan wersem orada cıkar mı şeker olup olmadgı yardım lütfen
zengooo nuraysrhn benim agzim dudaklarim hep kururdu yanmis gibi su icerdim ben anlamistim.seker cikti.dikkat et canim yinede olmadi bi alet al sabah aksam bak
Emine_63270 Günaydın canım genelde 24 28 haftaları arasında şeker yüklemesi yapılıyor ben 25 ye yaptım çıktı şimdi bişey yiyemiyor ağzımda tatsız bı tat var sürekli diyete başladım sürükle ölçüyorum bakalım nasıl olacak tokluk şekerim yüksek çıkmıştı bu arda sagl ocağında ölçerler yada acilde
nuraysrhn Emine_63270 sizede günaydın herşeye ewham yapar oldum agzım gece olunca uyanıorum kuru kuru gibi hissediorum acaba bnami öyle gelio şimdi bunun ewhamı oldum 🤦🏻♀️ 24 üncü haftama daha war ama şuan ögrebiliormuyum
babecoming Benim agzımın içinde de aşırı kötü bşr tat var sankş ilk trimesterdaki gibi, bir şey yesemde 10 dk sonra geri geliyo o tat :/ bende de sınırın bir tık üstünde cıktı şeker doktor diyet ve takip dedi. Günde 4 kez ölcüyorum