Irem15 herkesin doğumu birbirinden çok farklı. Korkmakta haklısın insanın hayatında bir defa yaşayacağı bişey ve ne olacağını bilmiyorsun. Ve aslında bu sebepten dolayı korkmana da gerek yok. Çünkü ilk doğumun, kolay mıydı zor muydu onu bile tam olarak anlayamayacak son çünkü başka bir örneğini yaşamadın. Doktorunun sözünden çıkma, egzersiz ve yürüyüşleri aldatma ve olumlu düşün. Kolay geçeceğine ne kadar inanırsan o kadar güzel oluyo herşey