ecem9 benim 4 haftalıkken lekelenmem oldu doktorum vermemişti şu an 8 haftalık gibiyim 4-5 gün önce tekrar kahverengi lekelenmem oldu acile gittiğimde kalp atışı görüldü ufak bir kanama alanı var denildi progestan yazdılar 1 kere kullandım lekelenmem geçti daha da kullanmak istemedim lekelenme geçince yarın doktora gidicem bakalım ne durumdayız aslında tamamen doktorunuza bağlı bu durum acildeki nöbetçi doktordu belki kendi doktorum olsa progestan vermeyebilirdi çünkü bu haftalarda lekelenme normalmiş diye okudum bu sadece benim düşüncem tabi ki en iyisini doktorunuz bilir