Nihayet buraları görebildim..Son aşama olarak 2-3 hafta daha sıksam dişimi tamamdır 😂 İlk hamileliğimde oğlumda yani prensesler gibiydim şimdi kızım olacak ama 34 haftadır külkedisinden farksızım..O kadar zor geçti ki. Bi de sezeryanların arası çok kısa dikişlerim ağrıyor. Oğlum 3.330 doğdu ama kızım daha şimdiden 3 kiloyu geçti. O daha da zorluyor. Suyum fazla doktor da 14 şubata gün verdi. Bakalım 14üne kadar bekler mi ama gerçekten NOLUR ARTIK DOĞURAYIM 😂 Çünkü hiç tansiyon sıkıntım yoktu ama bugün sabahtan beri tansiyonlarım yükseliyor bakalım nolacak böyle 🥺 Sizde durum nasıl gidiyor kızlar 🥹