Merhaba kızlar.103 kilo ile hamile kaldığımı öğrendim.Şu an 17 haftalığım.1 hafta önceki kontrolde 104,5 kg idim.Doktorum kiloyla ilgili hiç yorum yapmıyor bu arada en başından beri.Boyum 176. Dedim güzel gidiyor maşallah.Bulantı vs de yaşamadım.Ama bu hafta ben de bi iştah artışı oldu ki sormayın sık sık acıkıyorum hızla kilo alabilen biriyim hamileliğimi çok kilo almadan tamamlamak istiyorum.Öyle tatlı falan da yemiyorum.Aslında bi kahvaltı bi akşam yiyorum ama acıkmalar genelde gece oluyor ve hep ekmek hamur türevi yemek istiyorum.Yarından itibaren hemen frene basıyorum. Sizler neler yaptınız dengeleyebildiniz mi?