Busraaslan0 oğlum 4 Nisan doğumluydu. Şimdide nisanın ilk haftası doğum olacak nasipse. 0 3 ay 2 tane 10lu hastane çıkışımız vardı 2 tane 5li vardı 2 tanede tulum yeni almıştım. Arkadaşların çocuklarından falan temiz gelen bikaç tanede alt ayırmıştım. Mayıstan sonra hava ısınmaya başlıyor iyice zaten haziran itibariyle kısa kokulara bodylete geçiş yapmıştık. Şimdide aynı aldım 2 tane hastane çıkışı aldım bide ilk çocuktan kalanları kullancam. 6 aylık ve 9 aylık body aldım yeni bütün yazı onla geçiriyor diye