Kızlar merhaba 16 haftalık olduk biz önceki haftalarda hep arkasını dönmüştü bebiş cinsiyeti öğrenemedim bir türlü özele gidiyorum doktorum bir daha 5 şubata vermişti muayeneyi ama ben merak ediyorum cinsiyeti 16dan sonra daha kesin oluyo genelde 17 de felan gitsem görünür mü acaba döner mi bebeğim bazen o haftalarda arkasını dönüp geri düzeltiyorlarmış kendilerini başına gelen var mı