Ben ilk doğumumda bilmediğim için hasta bezi aldım ama akıl işi değil hasta bezi almak çünkü dikişin neyi oluyor ben normal doğum yaptım tek basına onu bağlamak çok zor oluyor en mantıklısı depend şimdi ikinciye hamileyim onda kesinlikle depend alcam