Kızlar normalde 15 Ocak randevu günüm sabah hem kontöl ve cinsiyet için gitcektim
Doktorda çok iyi bir doktor randevu bulunmuyor bir kaç gün önce benim akşamında kanamam oldu sabah başka bir hastaneye gittim zorundaydım gitmek kadın Doğumdan giriş yaptım ve randevu aldığım hastane randevum iptal olmuş ve 15 gün ceza vermişler şimdi ben 15 ocak sabah erkenden gitsem randevusuz alırlar mı bide 15 gün sonrA diyor ama bilemedim size sormak istedim