tugcesakzci Edanur65 ben de tatlıyı çikolatayı hiç sevmem ama çikolata tatlı yedim sürekli gebeliğin boyu. Evde olmasına rağmen farklı bi tane görünce alırdım hemen
tugcesakzci Edanur65 ye ama dikkatli tüket herşeyin fazlası zarar 😂 bu arada bende tutan tek hurafe ye tatlıyı doğur hakkıyı