Rabiabss Kızlar son 10 gün kaldı 40.haftaya kadar gelmezse devlette suni sancı ile doğurturlar mı 41 i falan beklerler mi acaba ben artık dayanamıyorum🥵🥵🤣
Svdeeee Ben 40+5 oldum 41 i bekliyorum 41 olunca da ne olacağı belli değil 2 haftadır 3 günde bı kontrole çağırıyor sancı yok diyip gönderiyorlar.
Merve1414 Rabiabss 2 dogumumda 41 haftalıkken oldu 35_36 da açılma ve nişan var tabi 2ve 3 un üzerine cikamdi kaç hafta öyle gezdim neler yaptım doğsun diye ikiside doğmadı kendiliğinden kızım olacak Allah nasip ederse belki bu 38 de gelir diye dua edoyorum
sekerparemm Gizaksu bence muhakkak başka doktora git bu haftalarda iki günde bir cagirmalari gerekiyor birde bebekler 40 geçtikten sonra anne karnına işeyebiliyorlar aman dikkat et
Gizaksu sekerparemm yurtdısındayım burda sistem biraz daha farklı ilerliyor 😒 mesela ultrasona her trimester sadece 1 kere giriyorsun. Doğana kadar sadece 3 kere yani